Březen 2013

finty jak obelstít chuť na sladké

26. března 2013 v 7:55 | any |  be healthy
Tumblr_mj0dz21c6r1s6ga20o9_500_large
myslím, že pro všechny, kteří se učí zdravému životnímu stylu, je nejhorší ovládání chutě na sladké či slané.. ke sportu se vždy nějak donutíme, jíst hodně ovoce a zeleniny také není náročné a vyměnit slazenou minerálku za čistou vodu také není náročné, ale ovládání chutě nám dá zabrat a proto přináším finty, jak je možné chuť na sladké zarazit nebo aspoň omezit či zamyslet se a sáhnout po něčem méně "špatném" :D

- jezte pomalu a jídlo si vychutnávejte - mozku nějakou dobu trvá, než dostane signál, že potřeba jídla je uspokojena. Pokud jíte rychle, sníte toho více než je potřeba

- pijte vodu - jak se říká hlad je převlečená žízeň. Když vás popadne touha mlsat, vypijte nejprve sklenici vody a počkejte tak 15 minut. Pokud máte i potom stále hlad, dejte si něco malého. Další výhodou je, že když sáhnete před jídlem po sklenici vody, voda vám pomůže zaplnit žaludek

- pijte vodu s citronem - citrony obsahují hodně pektinové vlákniny, která pomáhá snižovat touhu mlsat

- nepijte alkohol - alkohol je zásobárna kalorií a proto při hubnutí se doporučuje vynechat. Ale skleničku červeného vína si občas dát můžete. Červené víno obsahue mnoho antioxidantů a podle některých studií může snížit riziko mozkové mrtvice, infarktu, rakoviny a prodlužuje život. Takže si dejte raději sklenici červeného vína než třeba sáček bonbonů :D

- jděte si raději lehnout - někdy chuť na sladké může být zapříčiněna únavou. Při nedostatku spánku se vylučuje hormon, který má za následek chuť na sladké a sacharidy.

pokud vám nepomůže ani jedna z rad a stále ve vás převládá chut na něco dobrého, vždy zkuste sáhnout po něčem zdravém :) .. třeba lžička burákového másla (ale kvalitního!), čtvereček 80% hořké čokolády, kousek nějakého ovoce ... :)

tohle všechno chci na jaro/léto

20. března 2013 v 16:24 | any |  clothes
Y_large
kdyby se můj šatník obohatil o všechny tyhle kousky, byla bych nejšťastnější na světě (berte s rezervou :D) .. přece jen jsem holka a záleží mi hodně na oblečení a miluju jeho nakupování :) .. ale jak vidíte na obrázku, skoro vše jsou značkové kousky, tudíž se nedostanu níž než na 800kč za kus :D .. takže co mi zbývá? :D .. hledat levnější varianty a o některé věci si říct, že chci na narozeniny :D .. ted jednotlivé kousky rozeberu a nakonec dám částku, na kterou by mi vyšel tento nákup :D :D .. určitě to bude pálka jak hrom :D


squats

14. března 2013 v 13:27 | any |  be healthy
Tumblr_mhlubbawud1qht4cao1_400_large
jelikož squaty děláme na cvičení a celkem mě baví, rozhodla jsem se, že bych vyzkoušela třiceti denní trénink squatů :) .. přece jen posilování na zadek není nikdy dost :D ..a něco pro to musím udělat, aby byl tvrdý a vytvarovaný jak bych si představovala :) .. navíc brzy začne být venku krásně a já se budu chtít venku ukazovat jen v uplých legínách a takhle by to asi nevypadalo moc pěkně :D .. takže mám skvělou motivaci.. dokonce mě už napadlo že bych tenhle trénink mohla dávat jenou co 3 měsíce.. prostě měsíc makat a 2 měsíce pauza.. no prvně to ale vyzkouším, jestli to vůbec zvládnu a pak napíšu jestli to ještě někdy vyzkouším :D :D .. za měsíc napíšu jak jsem dopadla a pokud to vydržím napíšu jestli vidím nějaké výsledky :)

cviky, které mám nejradši :)

9. března 2013 v 9:12 | any |  be healthy
vybrala jsem pro vás pár cviků, na problémové partie, které mám nejradši, tudíž je cvičím nejčastěji :)

Tumblr_maqb8p9ys21r39a7ro1_500_large

Tumblr_m14296mwy41qmib1so1_500_large

Tumblr_m3ght9yrfz1qhdoioo1_400_large
(u tohohle cviku nesmíte povolovat ruce a zvedat je tak od podlahy, jinak cvik přestane být učinný)

Tumblr_m9zisectcv1rv27ryo1_1280_large
u tohohle cviku můžete buď držet jako na obrázku anebo krátce kmitat, kmitání je pro mě účinnější

Tumblr_m3mv80cgpz1rtvfyxo1_500_zps915fd772_large
tady nemusíte zvedat obě nohy najednou, ale můžete mít jednu nohu v klidu na zemi, druhou dát do pravého úhlu a zvedat jako na obrázku

Tumblr_maoqmdxwwh1rydk67o1_500_large
tento cvičím s malým overbalem.. s velkým balonem mi moc křupe v kyčli :D :D

Tumblr_m14ir5qj1o1r4bleyo1_500_large
klasické dámské kliky :)

myslím, že to by pro začátek stačilo :D .. časem přidám další :) .. třeba s činkama :)

Saloos sprchový olej grep

2. března 2013 v 17:50 | any |  be healthy
Skoro 14 dní jsem hledala něco na sprchování bez sulfátů, co jde běžně koupit v drogérii.. zatím nemám odvahu objednávat nic z internetu za šílené pálky, ale jednou dojde i na to :D .. byl to vážně oříšek.. když jsem si v drogerii našla značku Alverde označovanou jako přírodní, sulfát jsem tam našla. Dále jsem našla přírodní sprchový gel s oleji z nějaké rostliny a sulfát tam taky byl. Našla jsem si prodejnu Manufakturu označovanou jako přírodní a ve všech sprcháčích opět sulfát byl. Takže vám to řeknu tak - pokud používáte sprchové gely a nehodláte s nimi přestat, nekoukejte na značky.. Dove za 90kč je na tom úplně stejně jako Balea za 25kč.. zbytečně podporujete velké firmy za předražené peníze za stejnou kvalitu.
sulfát - je to přísada snad ve všech sprchových gelech, která způsobuje to, že sprcháč či zubní pasta krásně pění.. to je sice fajn, ale už není fajn, že způsobuje rakovinu jako dalších milion látek, které denně používáme.. sulfátů jsou 3 druhy (sodium laureth sulfate, sodium lauryl sulfate a coco sulfate) a vždy minimálně jeden je v jakémkoli sprchovém gelu.. dokonce i v těch které se označují za přírodní kosmetiku!
Takže nebuďte hloupí a nekupujte zajíce v pytli, vždy se podívejte na složení :)
Sprchový olej Grep
pak jsem narazila na tuto značku Saloos - doma už jsem měla dva masážní olejíčky a byla jsem spokojená. V jediné drogerii, kde jsem našla tuto značku byla DM.. mají výběr asi z 5 sprchových olejů, na internetu je jich daleko více.. podívala jsem se na složení a byla jsem nadšená :) .. žádný hnus! .. takže jsem neváhala a hned ho házela do košíku :) .. cena u nás v drogerii DM je 125kč.. a je toho 125ml.. ale na sprchování toho potřebujete úplně maličko :) .. a jelikož je to olej, nevysušuje pokožku jako sprchové gely..
hi

:srrdce: